wtorek, 30 lipca 2013

The Versatile Blogger

No hej. Czytając komentarze dowiedziałam się że zostałam nominowana do 'The Versatile Blogger' Nominowana zostałam przez autorkę tego bloga: it-is-your-beautiful-life.blogspot.com a także przez autorkę tego bloga: ilikebeingweird-s.blogspot.com za co bardzo dziękuję.


Zasady konkursu: 
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu. 
2. Pokazać nagrodę The Versatile blogger u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 


7 faktów o mnie:

1. Mam niebieskie oczy.
2. Wolę, by obrażano mnie, niż ważną dla mnie osobę.
3. Jestem wrażliwa, ale tego nie okazuję.
4. Lubię zwierzęta.
5. Mam obsesję na punkcie One Direction.
6. Jestem Directioner, Arianator i Selenator
7. Kocham was wszystkich ;*

Nominowane blogi:

Nie czytam zbyt wiele blogów, więc piętnastu tu na pewno nie będzie, ale to kilka z nich:
1. we-like-na-na-na.blogspot.com
2. cold-c0ffee.blogspot.com
3.  ilymalik.blogspot.com
4. onenightchangedeverything.blogspot.com
5. dangerous-lover-opowiadanie.blogspot.com
6. perfect-harry-fanfiction.blogspot.com


1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger ;) Więcej informacji na moim blogu http://ilikebeingweird-s.blogspot.com/ w poście "The Versatile Blogger"

    OdpowiedzUsuń