poniedziałek, 2 września 2013

Liebster Award

No heeeej! Już po raz trzeci zostałam nominowana, za co bardzo dziękuję<3 Nominowała mnie autorka tego bloga www.pomieszanahistoria.blog.onet.pl   za co jeszcze raz dziękuję. Jej pytania:

1. Jak masz na imię? - Zwą mnie Louis.
2. Ile masz lat? - 13
3. Od kiedy prowadzisz bloga? - Szczerze to nie wiem
4. Jakie masz hobby? - One Direction haha
5. Ulubiony kolor? - Miętowy
6. W czym jesteś najlepszy/najlepsza? - Nie wiem, nie poznałam się zbyt dobrze.
7. Jakiej muzyki słuchasz? - Słucham tego, co mi się spodoba
8. Dlaczego postanowiłeś/aś założyć bloga? - miałam dużo pomysłów, więc pomyślałam, że można by było je "złożyć" w opowiadanie
9. Co cię inspiruje do pisania? - głównie Harry Styles.  
10. Ile prowadzisz blogów? - Kiedyś miałam cztery, teraz mam tylko ten
11. Czy twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga, czy raczej wstydzisz się tego? - Moja koleżanka wie i podobno czyta huhu.

Blogi, które nominowałam ( nie czytam dużo, więc 11 chyba nie będzie )
2. http://we-like-na-na-na.blogspot.com/
4. http://keeper-fanfiction-translation.blogspot.com/
( mówiłam, że bedzie ich mało)

Moje pytania:
1. Od jak dawna prowadzisz blog?
2. Ile masz lat?
3. Do jakich fandomów należysz?
4. Jaki/ jaka jesteś?
5. Co cię skłoniło do założenia bloga?
6. Twoja inspiracja?
7. Rozmiar buta? ( haha only ja )
8. Jakiej muzyki słuchasz?
9. Kolor oczu?
10. Larry Shipper?
11. Kim będziesz w przyszłości?

1 komentarz:

  1. Hej
    Nominuję cię do Liebster Award. Moje pytania na http://opowiadanie-jaijustinbieber.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń